Si comel (:

Thursday 9 August 2012

Hi , assalamualaikum , guys , korang sehat tk ? heee . lagi 8 hari lagii nk raya . wee :") sukaa nya kita . alhmdulilahh bella sehat , and must important , bella tngh trial , wish me luck guys ? yeay . insyallah 3 A ;')
wee :") korang dha beli bju raya ? dah siap untuk raya ? eh bella blom lagii , esok bru shopping gila sakan :") haha . thun nie bju kurung warna apa ? thun ni bella beli wrna merahh . eh merah tuh omel taww . kihkih xD
hey guys , so whatsup batch 97 ? senang exam ? harhar . ada yang susahh :") so far , i can do it ;D .
guyss , rindu gila dgn blog niee <3 heee . 
Back to the story . actl , bella nak story psal seorang hamba allah nie . * ta nak mention name *
Game ? what's means games ? mesti korang ingt permainan kan ? yee . memang permainan , tpi permainan soal cinta . eceheceh :") berbuih dahh bella ckp dengan dia . yang si dia tuh kaki game . so tanak cye kan ? watlek aa doe :") aku dha ckp awl2 kan ? tpi engkau tanak dngr apa yang aku ckp wehh . :3
degil sngt , kau kata dia setia , HARHAR * setia lah sngt * nyampah aku dngr . aku dah taw ahh perangai dia , so dngr lah kata2 aku , thenn bru kau nak nyesal ? ta gunaa . jgn merayu bgai ngn aku . aku ta akan layan orang yang pent aku nasiht kan doe . :3 kekdg nympah dgn kau , kekdg skit hati dgn kauu :") 
susah ke kau nak dngr ckp aku ? aku nie kwan kau . langsong tanak dngr , ha , bgos lah perngai kau . mkin lama , mkin skit hati tgok kau . ta pnh nak dngr , degil , keras kepala , bru thu nk sedar skrang ?
dan sekarang meroyan nak getback ? defakk lah kau -,-' salah kau , bukan salah aku -,-' ta perlu nk merayu , dah kata dia TANAK , tanak lew . kau ta faham ke dgn perasaan dia ? aku taw perngai dia , dia ex aku :") aku penh apa kau rasakan , * tpi bukan game ;") * aku dgn dia msing2 untuk membuat hal msing2 . kau kene faham dngn perasaan msing2 :") . kau fikir lahh apa yang terbaik untuk kau . aku dgn bella and ain pent nk bebel , kau sama jee taww :") bukan sekali aku bebel . 
fikir your future life . :")  watlekk , kau hidop snang boleh ahh tanak fikir hal skolah :") hahai . pening k fening .

Buat yang terbaik untuk diri kau lahh .:")
Hmm . Byee !

No comments:

Post a Comment