Si comel (:

Wednesday 20 June 2012

Friends untill Die :")

hihi , asslamualaikumm :") hmm , eh korang sehat ? kita ada menda nak cerita niee , hihi.
ehh kita kan na ckp nie :")
hmm . setiap orang ada sahabat kan ? kekdg kehilangn ssorang kita terasa sdeh kan ? hmm .
tu lah kehidupan , hidop kita ta smestinya di ats dn di bwh , ia bagaikn roda yang berpusing-pusing setiap hari . :") . kita yang lalui semua nie hrus kuat :")
hmm -,-' actl . kita org ada salah persefahaman . so , korang faham kan ? msti ada yang ta kwn . dri awal thunn smpai pertnghann thun mcm nie ? eh smpaii bila na berbaik ?
eh smpai bila nk bergadoh jeh ? hmm , pnt lah mcm nie :")
aku ckp apa yang betul . ye ! aku memang rasa kehilngn ! so , sbb tuh ah aku amik risiko nk baik kan korang ! ah aku thu korang ta suka ? so ? aku ta kesah lah doe , yang pnting korang bhgia wehh ! ye aku thu aku nie panas bran , ego , bebel , and apa lagi ! aku thu aku ksar org nya ? so ? aku ta ada nyusah kn yang ta suka aku tuhh :")
aku bhgiaa lah dgn life aku , that's ma life , eh manusia kan ? memang ta suka org bhgia siket , :") membongkak . k faham dahh . ada kala nya dorg suka :") hihi .
now ! kita org dha berstu smula mcm thun2 lepas ! k bhgiaa nya dunia weh !
thanks zera , aien , mai , ieja , arien , opet :")

No comments:

Post a Comment