Si comel (:

Saturday 14 April 2012

Ya Allah , Kuat kann lha Hamba mu ini ;(

Hmm -.- Hi , Asslamualaikummm :>
K , hari ini aku lepaskn kaww !
hari inii 15.4 and lagi 15 hari lagi kte genap 1 year .
tpi semua nya hancurr ! Hekhekk , K ta kesah lhaa kann .
btw , smua neh salah kte berdua
dha tak ade jodoh , nak buad mcam new kann ? better lepas kn . dri hati terseksa .
memang aku terseksa dgn semua nehh , bodoh !
Ya allah , kuat kan lha aku !
kuat kan lha aku nak ke sekolahh , kuat kan lha aku tok berhadapan di dpn org ramai :>
dan kuat kn lha aku di dpn kengkwn aku ya allah ! :>
hmm -.-
harhar :> yang saket kan dalam , yang luar pelu lha ceria selalu .
ye tuh prinsip aku ! aku ta bolehh sdehh dpn dia orgg :>
bnyk kenangan yang di lalui sesama .
tpi ? aku ta pasty semua nehh .
hmm -.- aku akn merindui kaww !
mcam mane lha esok untok aku berhadapan dgn kaw , aku takot >.<
hmm -.- aku terlalu rindu kan semua nya !
hmm . awak saya punya , saya awak punya ! ini ayt yang dea selalu ckp -.-
k , aku akui aku terlalu sayang kan kaww !
hm -.-
maaf kan aku sbab dha bnyk menyusah kan kaww !
and terima kasih sbab dtg dlm life aku ! terima kasih sbab bgi aku senyum semula .
terima kasih tok semua nya ! terima kasih ta terhingga !
and now , kita hnya menjdi kawan :>
ta lbehh dri tuhh .

Muhammad Atiq Adli , Maaf Aku ta smpurna dpn mata kaww .!
Selamat Tinggal Atiq ! :)

No comments:

Post a Comment